Kodėl apleistą buhalteriją reikėtų spręsti nedelsiant

Apleista buhalterija – situacija su kuria susiduria nemažai įmonių Lietuvoje. Visi puikiai žinome, kokią svarbą įmonės veikloje turi tinkama apskaita, mokestinių faktorių stebėjimas ir tinkamų, objektyvių sprendimų priėmimas remiantis įmonės finansine situacija.

Vis dėl to, kai kurie įmonių vadovai nesilaiko šių atidumo principų ir tinkamą įmonės buhalteriją paprasčiausiai apleidžia. To pasekoje tampa sudėtingiau tvarkyti finansinius įmonės aspektus, matyti realius rodiklius, gali atsirasti duomenų neatitikimų ir t.t.

Norint tinkamai išspręsti šią problemą – apleistos buhalterijos tvarkymas gali būti kaip tik jums. Šiame straipsnyje – apie tai kodėl verta apleistos buhalterijos situaciją įmonėje spręsti nedelsiant ir pagrindinę šios paslaugos naudą.

Kokia yra pagrindinė apleistos buhalterijos nauda įmonėms?

  • Jei ilgą laiką neįvedėte buhalterijos – daugumą įmonių, ne paslaptis, buhalteriją tvarko tik atėjus mokestinių metų pabaigai. Toks požiūris neleidžia tinkamai matyti savo finansinių rodiklių ir laiku priimti svarbiausių su tuo susijusių sprendimų. Buhalterijos įmonė gali padėti sutvarkyti visus dokumentus ir gauti tikslius duomenis už nesutvarkytą laikotarpį.
  • Jei šiuo metu neturite aktyviai dirbančio buhalterio – pasitaiko, jog įmonės buhalteriją apleidžia dėl to, jog iš jos neplanuotai arba planuotai išeina pagrindinis buhalteris. Nesant už tai atsakingo asmens, keblumų taip pat gali atsirasti. Čia vėlgi gali pasitarnauti kompetentinga įmonė tvarkanti apleistos buhalterijos reikalus.
  • Esant netinkamai vedamai buhalterijai – gali būti, jog su įmone kurį laiką dirbo žemos kompetencijos arba paprasčiausiai nepatyręs buhalterijos specialistas, kas privedė prie netinkamai suvesto buhalterijos. Tokias klaidas taip pat reikia nedelsiant tvarkyti, na o čia vėl padės tvarkytis tinkama įmonė.

Kokiais principais yra tvarkoma apleista buhalterija ir kodėl svarbu nedelsti šiuo atveju?

Apleistos buhalterijos tvarkymo darbų metu paprastai yra atliekamos tokios užduotys:

  1. Paruošiami svarbiausi įmonės dokumentai ir ataskaitos apie ūkines operacijas
  2. Tikrinimas esamų duomenų validumas, prireikus ištaisomos surastos klaidos
  3. Tikslingai apskaičiuojami visi mokesčiai ar kitos prievolės už kurias įmonei reikia atiskaityti.
  4. Visi būtiniausi dokumentai paruošiami ir pateikiami atitinkamoms valstybinėms institucijoms.

Kaip minėjome, laikomės tokios nuomonės, jog delsti tikrai nereikėtų tvarkant kiekvienos įmonės buhalteriją.

Taip yra todėl, jog dauguma mūsų įmonės sprendimų yra priimami remiantis būtent mūsų finansine situacija – čia aktualūs ne tik mokesčiai, tačiau ir investicijos, taupymo aspektai ir pan. Taigi, tikslūs duomenys čia yra neabejotini.

Pabaigai

Šiame straipsnyje trumpai apskaičiavome apleistos buhalterijos klausimą ir tai kodėl svarbu yra nedelsiant jį spręsti. Tinkami finansiniai duomenys – mūsų įmonės ramstis, todėl jeigu tinkamai jų nespręsime ir laiku, galime susidurti su nemažai keblumų norint toliau vystyti savo verslą.

Kompetentinga buhalterijos įmonė jums ne tik sutvarkys visus pagrindinius finansinius aspektus, paruoš būtiniausias ataskaitas ir dokumentaciją, tačiau suteiks ir pačius svarbiausius patarimus kaip nesuklysti su savo buhalterija ateityje.